מענה טלפוני מקצועי לעסקים
 
חלק מהקריטריונים החשובים ביותר בבית עסק זו היענות מרבית. על מנת לא לפספס לקוחות חדשים או לגרום ללקוחות לעזוב את החברה בגלל מענה לקוי או כזה שהוא אנו מספק את דרישות הלקוחות. חשוב כי יהיה לכם  מענה טלפוני מקצועי לעסקים.  ניתן לשמור על זמינות רבה, שרות מקצועי של מענה מהיר ללקוחו העסק. ניתן לנהל את המשרד בראש שקט ולהתפנות לפגישות ולייעול העסק, כאשר אין לכם מטלה של מענה ללקוחות. ישנן חברות רבות, הנקראות חברות מיקור חוץ, אשר מסוגלות, על פי תסרט שיחות שנקבע מראש, להעניק מענה יעיל ללקוחות כל חברה, אם היא גדולה, בינונית או קטנה.
 
תחומים שונים שמקובל להעניק מענה עסקי מיומן
 
ניתן למצוא שירות של מענה טלפוני מקצועי לעסקים  לכל תחום כמו למשל: ראיית חשבון,  עורכי דין, מערך גביה, ניהול קשרי לקוחות, שרות לקוחות, טלמיטינג וטלמרקטינג. גם כשאר העסק אינו פעיל, ניתן לנהל את השחות כשאר מדובר על מענה אנושי, היות וישנם מוקדים, שהם פעילים 24 שעות מסביב לשעון. גם שירותי חילוץ למיניהם, ניתנים באמצעות שאלות ותשובות מענה אנושי ללקוחות חברות שונות, כגון שירות חילוץ ממעליות, שירות חילוץ למכוניות שנתקעו בכביש ועוד. את הדו"ח של השיחות, מקבל בעל העסק ומתקשר ללקוחות חשובים שביקשו אותו. כל בי עסק, המעוניין בשירות מענה מקצוע ללקוחותיו, כדאי,  כי יתעניין בשירות זה, שהוא מקצועי, יעיל ויגרום לרווח בחברה.

בחירת תסריט שיחה מראש
 
כל מוקדנית בנמצאת במתחם של מענה  טלפוני מקצועי לעסקים, יהיה לה תסריט מוכן. בעלי העסק, יכולים לבחור את תסריט השיחה שיתאם לו, על פי דרישותיו.  ניתן ליהנות משני הכיוונים והכוונה הא, כאשר אינכם משלמים משכורת למזכירה,  תנאם סוציאליים ימי חופשה ועוד. אם ברצונכם במענה כזה, כדאי כי תתחילו להתעניין בקרב שלוש חברות שהן המובילות בתחום זה. עסק מתנהל הרבה יותר נכון, באמצעות מענה אנושי לעסקים, הלקוחות מקבלם את המענה הראוי, השם של העסק עלה וניתן יהיה להשאיר תמיד הודעה, גם כאשר המשרד סגור.  חשוב כי באמצעות המענה האנושי לעסקים, לא תפספסו אף לקוח ותהיו מעודכנים ברשימת הלקוחות שהתקשרו ובמי יש לטפל באופן אישי.